Σιδηρόδρομος: Όχι και άλλα πισωγυρίσματα
Από δημοσιεύματα του Τύπου πληροφορηθήκαμε ότι διακόπτονται τα δρομολόγια της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και αντικαθίστανται με γραμμές λεωφορείων. Είναι πραγματικά ακατανόητο να συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα σε μία εποχή όπου καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να μειωθούν οι επιπτώσεις στο περιβάλλον για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Η νέα, υπό ιταλική διεύθυνση, εταιρεία φαίνεται ότι δεν νοιάζεται παρά για τα κέρδη της διαφημίζοντας «ασημένια και χρυσά βέλη», αξιοποιώντας μόνο τις διαδρομές «φιλέτα». Ο σιδηρόδρομος είναι το μέλλον και η συγκεκριμένη γραμμή, όπως και όλες, πρέπει να διατηρηθεί και ο αμέσως επόμενος στόχος θα πρέπει να είναι η επέκτασή της γραμμής έως το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, η διασύνδεση με το λιμάνι του Βόλου καθώς και όλα τα υπόλοιπα λιμάνια.
Τα αρμόδια Υπουργεία, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η ΚΕΔΕ, η ΠΕΔ Θεσσαλίας οι ενδιαφερόμενοι δήμοι και οι λοιποί σχετικοί φορείς, πρέπει να κινητοποιηθούν και να μην επιτρέψουν μία τόσο αρνητική εξέλιξη ενόψει της αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη σύνδεση εκτός του ότι δίνει διεξόδους στους κατοίκους της Δυτικής Θεσσαλίας, η οποία χαρακτηρίζεται από υστέρηση σε πολλούς τομείς, δίνει πρόσβαση σε αρκετούς τουρίστες να επισκεφθούν τα μοναδικά μνημεία των Μετεώρων.
Οι Οικολόγοι ΠΡΑΣΙΝΟΙ στηρίζοντας το σιδηρόδρομο, τον πιο οικολογικό τρόπο μετακίνησης, προτείνουμε να δοθεί η μέγιστη δυνατή βαρύτητα στην ανάπτυξή του. Μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας υπάρχουν πολλές δυνατότητες χρηματοδότησης δράσεων προώθησης του σιδηροδρόμου και αυτές αποτελούν τις καλύτερες λύσεις για την ουσιαστική ενίσχυση της βιώσιμης ευημερίας και της πράσινης οικονομίας.
Η φωτογραφία είναι από εδώ: https://www.thessaliaeconomy.gr/blog/eidiseis/palaiofarsalos-%E2%80%93-kalampaka-pio-konta-stin-dimopratisi-tis-ilektrokinisis